Jeg starte webshop i Mai

Jeg starte webshop i mai månede og gleder meg til den åpner. Mangler bare å opprette de siste 500 varer og så er jeg klar til å begynne salg fra min nettbutikk. Det var faktisk enkelt og greit med å starte nettbutikk og jeg var riktig nervøs for å ikke kjønne hvordan jeg gjorde dette. Med det hele var lett og greit, også for meg. Satt jeg fast, så hadde jeg en super support som hjalp meg videre og ga meg gode råd og veiledning til nettbutikken. Så jeg syntes det var innmari lett og greit å lage nettbutikk, da jeg faktisk ikke har noen kjennskap med datamaskiner osv. Facebook osv har jeg jo, men aldri lagd noe sjøl på internettet. Men det kan jeg stolt nå si jeg har.

This entry was posted in Hjulens bevegelser and tagged , , . Bookmark the permalink.

Leave a comment