Er helt rundtosset af at høre på snak om lavenergihuse

Jeg har brugt hele kristihimmelfart i sommerhus med tante Anna, og jeg er ved at plukke mig selv pletskaldet, af at høre om lavenergihuse og huse til salg.

Hun taler ikke om andet end deres lavenergihus med høloft, varmecirkulation og lav varmeregning. Og deres lavenergihus lyder da også helt fantastisk, men et emneskift eller to om dagen er bare lidt nemmere at hygge sig med.

Jeg holder vældig meget af tante Anna,  og hun har virkelig hjulpet mig, da vi selv så på huse til salg. Hun anbefalede den gang et  billig typehus, som vi siden hen har solgt med rigtig god fortjeneste. Man er ikke i tvivl om at boliger er hendes passion, jeg tror at verdens bedste ejendomsmægler er gået tabt i hende. Hun kunne sælge typehuse fyn i Australien og sand i Sahara. 

Jeg har faktisk foreslået hende at få et halvdagsjob hos  typehuse fyn, som også sælger lavenergihuse i stil med hendes eget. Og det er den slags hus, som hun i tidernes morgen anbefalede os, og det har helt sikkert har været guld værd. I dag sidder vi ikke i et lille billig typehus, men i et stort eksklusivt typehus med mange ekstra fineesser, og vi nyder det i fulde drag.

Så kære tante  Anna brug dit huskrudt og tjen lidt ekstra tiltilværelsen og lær at tale lidt mere om vind og vejr mange knus fra niecen.

This entry was posted in Uncategorized and tagged , , , , . Bookmark the permalink.

Leave a comment